Còpies compulsades de documents municipals
Aquest tràmit permet obtenir la compulsa d'un document, per tal de certificar que la fotocòpia d'un document és exactament igual a l'original. La còpia compulsada té la mateixa validesa que l'original i, en cap cas acredita l'autenticitat de l'original.
Requisits a complir:
No cal complir cap requisit específic.
Normativa general:
- Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
Efectes del silenci administratiu:
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Normativa reguladora del silenci administratiu:
- Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de Règim Jurídic i de Procediment Administratiu de les Administracions Públiques de Catalunya.
Quan es dóna resposta:
Per la naturalesa del tràmit no es contempla un termini preestablert.
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Es pot sol·licitar durant tot l'any.
Cal aportar:
-
Cal aportar la documentació del llistat següent:
1. Document original que es vol compulsar.
2. Fotocòpia a compulsar.
Canals de tramitació:
-
Presencial
A les oficines municipals.
-
Telemàticament