Aquest tràmit permet la primera utilització i ocupació dels edificis i les construccions.
Simultàniament s'acordara el retorn dels avals dipositats.
Cal complir els requisits següents:
Transcorregut el termini previst sense que s'hagi dictat cap resolució sobre la sol·licitud presentada, aquesta s'ha d'entendre desestimada.
No hi cap tipus de resposta. Es pot regular per ordenança un control per si la comunicació no és correcta requerir una esmena.
La persona interessada (promotor/a, propietari/ària de la finca o llogater/a) o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da. Es pot sol·licitar durant tot l'any.
1. Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE o jurídica-NIF), o bé dades i autorització de la persona que la representi. 2. Declaració responsable del promotor o titular de l'obra 3. Certificat final d'obres, subscrit pel facultatiu director de les mateixes, visat pel col·legi professional corresponent i que acrediti la data del finiment de les obres, que s'han efectuat d'acord amb el projecte aprovat o amb les modificacions posteriors del mateix aprovades expressament per l'Ajuntament i les condicions imposades, i que l'edificació esta en condicions d'esser utilitzada. 4. Acreditació de la liquidació de les taxes. 5. Certificat de recepció de residus, lliurat per un gestor autoritzat.
A les oficines municipals.